سرویس‌های بهداشتی سیار در سطح شهر یزد راه‌اندازی می‌شود

پایگاه خبری ارک خبر-یزد:

شهردار یزد:

سرویس‌های بهداشتی سیار در سطح شهر یزد راه‌اندازی می‌شود

شهردار یزد از راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی سیار در سطح شهر یزد در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، مهدی جمالی نژاد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان یزد با اشاره به اینکه حجم قابل توجهی از گردشگران نوروزی، یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، اظهار داشت: نیازهای مختلف گردشگران باید شناسایی و در راستای تامین این نیازها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه تامین برخی نیازها نظیر سرویس‌های بهداشتی همچنین زیباسازی سطح شهر در دستور کار شهرداری است، افزود: یکی از اقداماتی که باید در راستای زیباسازی شهر یزد انجام شود، توسعه فضای سبز است.

جمالی نژاد عنوان کرد: بر همین اساس نهضت کاشت ۱۰۰ هزار نهال انواع درخت و گل در استان در نوروز ۹۷ به راه افتاده و با استفاده از گونه های کم‌آبخواه در صدد زیباسازی سطح شهر در ایام نوروز هستیم.

وی یادآور شد: در راستای زیباسازی سطح شهر اقدامات دیگری از جمله نظافت معابر و خیابان‌ها، مرمت و رنگ آمیزی جدول‌ها و نرده‌ها و … نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: تلاش شده علاوه بر زیباسازی، ایجاد نشاط شهری نیز مدنظر باشد و بتوانیم با ارائه طرح‌های مناسب، چهره ای زیبا از شهر تاریخی و جهانی یزد برای گردشگران و مردم یزد به نمایش بگذاریم.

جمالی نژاد همچنین با اشاره به نیازهای متعدد گردشگران در ایام نوروز بیان کرد: یکی از موارد مهمی که در همه شهرهای گردشگرپذیر باید مورد توجه باشد، نحوه استقرار سرویس های بهداشتی است و در یزد نیز برنامه ریزی لازم برای استقرار سرویس های سیار در سطح شهر انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به طور قطع حضور تعداد زیادی گردشگر، آمادگی شهر، پارک‌ها و … را می‌طلبد، بیان کرد: شهرداری یزد با ایجاد کمپ‌های مسافرتی درون‌ شهری در اماکنی نظیر پارک کوهستان و پارک بزرگ شهر و در مناطق برون‌ شهری نظیر شاهدیه و حمیدیا از مشکلاتی نظیر ترافیک یا اسکان مسافران نوروزی جلوگیری خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا