انجام ۲۳ هزار مأموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی در پائیز امسال

ارک خبر- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان این مرکز در سه‌ ماهه پائیز بیست و دو هزار و نه‌ صد و شصت و هفت مأموریت انجام داده‌اند که از این تعداد نزدیک ۱۵۶۲۴ مأموریت در تبریز و مابقی در شهرستان‌ها بوده است.به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، فرزاد رحمانی اظهار کرد: کارشناسان این مرکز در سه‌ماهه پائیز بیست و دو هزار و نه‌صد و شصت و هفت مأموریت انجام داده‌اند که از این تعداد نزدیک 15624 مأموریت در تبریز و مابقی در شهرستان‌ها بوده است.

وی افزود: تعداد 18482 مأموریت انجام‌یافته غیرتصادفی و 4485 مأموریت مربوط به تصادفات است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی ابراز داشت: 9049 نفر بیمار غیرتصادفی و تعداد 4175 نفر مصدوم تصادفی به مراکز درمانی انتقال‌ یافته است و 6397 نفر در محل درمان شده‌اند.

رحمانی عنوان داشت: در گروه بیماران غیرتصادفی که از خدمات اورژانس بهره برده‌اند به ترتیب بیماران قلبی و تنفسی و سقوط و انواع مسمومیت‌ها قرار دارند.

وی یادآور شد: اورژانس استان 249 مورد استقرار در مکان‌ها و میادین و مناسبت‌های خاص را به انجام رسانده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این مدت فوت 718 نفر در مأموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی در محل توسط اورژانس تائید شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا