فروش کارخانه‌ها بی‌اطلاع کارگران حقوق آنها را تضعیف می‌کند

خبرگزاری ارک- به گزارش  فارس از تبریز، حبیب شیری‌آذر در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه ردپای بابک زنجانی در تبریز دیده می‌شود اظهار داشت: فروش بعضی کارخانجات بدون اطلاع کارگران آنها باعث تضعیف حقوق این قشر شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز کمک 2 میلیاردی به صندوق کارگری شهرداری عملیاتی نشده است خواستار توجه شهرداری به این مسأله و اجرای طرح یکسان‌سازی حقوق و دریافتی کارکنان شهرداری شد.

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز با اشاره به افزایش چند درصدی عوارض پروانه در سال جدید خواستار توجه و رسیدگی شهرداری به این مسأله شد.
شیری‌آذر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به گل‌کاری و لاله‌کاری‌های اخیر انجام شده در شهر خصوصا در محدوده ایل‌‌گلی و پاکیزگی بصری شهر، از زحمات سازمان‌های پسماند و فضای سبز در این زمینه تقدیر کرد.

ایرج شهین‌باهر عضو دیگر شورای شهر تبریز نیز در این مراسم با اشاره به آغاز عملیات بازسازی دبیرستان طالقانی تاکید کرد: خوشبختانه پیگیری شورای شهر باعث شد که عملیات بازسازی این مکان آموزشی دوباره در همان شکل کاربری آموزشی و نه به صورت تجاری آغاز شود.
وی تاکید کرد: لازم است در این مورد از زحمات مهندس پورمهدی تقدیر و تشکر کرد.رییس کمیسیون عمران شهرداری تبریز همچنین در بخش دیگری از صحبت‌‌هایش با تاکید بر اینکه ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه در شان شهر تبریز بوده است گفت: این اقدام شهرداری شایسته تحسین است اما لازم است شهرداری در بعضی مناطق به بازسازی مسیرهای دوچرخه و پیاده‌راه بپردازد چرا که مسیر دوچرخه در بعضی مناطق قطع می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران تاکید کرد: با انجام اقداماتی برای ساماندهی مسیرهای دوچرخه و پیاده‌رو می‌توانیم به طرف شهرهای انسان‌مدار حرکت کنیم و تسلط ماشین بر شهرسازی را کاهش دهیم.

دکمه بازگشت به بالا