امنیت در البرز حاکم است /مبارزه با مخلان امنيت وظیفه نیروی انتظامی

سرویس خبری روزنامه ارک- استاندار البرز با اشاره به اینکه مبارزه با مخلان امنيت عمومی وظايف نيروی انتظامی است، گفت: در این زمینه نیروی انتظامی كوتاهی نمی کند و امنيت به شكل مطلوبی در البرز حاكم است.

سید حمید طهایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید جواد مرادی که با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور کرج در مصلی نماز جمعه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حفظ امنيت هر منطقه ای چنين مواردی قابل پيش بينی است.

طهایی در ادامه با اشاره به اینکه از این قبیل موارد در استان البرز نسبت به استان های دیگر كمتر مشاهده شده است، گفت: مبارزه با مخلان امنيت عمومی از وظايف نيروی انتظامی است، كه به حق نيز كوتاهی در اين مورد صورت نگرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: فعاليت نيروی انتظامی استان را همواره زير نظر داريم، چون موضوع امنيت و آرامش مردم بسيار اهميت دارد. هر گونه خللی در آن از سوی مردم به سرعت ديده می شود.

استاندار البرز با ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی در البرز، گفت: عملكرد نيروی انتظامی در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ بسیار بهتر بود ولی بايد تدابيری انديشيده شود كه امسال اقدامات موثرتری با برنامه ريزی بهتر براي مقابله با اشرار و متخلفان صورت گيرد.

۴ مجرم در زمینه مواد مخدر در البرز به دار مجازات آویخته می شوند

وی افزود: خبر شهادت اين مامور وظيفه شناس بسيار تلخ بود ولی نشان دهنده حضور شجاعانه ماموران نيروی انتظامی در صحنه هاي مهم امنيتی استان است.

استاندار البرز در پایان گفت: امنيت در استان به شكل مطلوبی حاكم است و ماموران وظيفه شناس نيروی انتظامی در انجام وظيفه خود كوتاهی نمی كنند.

در ادامه مراسم دادستان استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با افرادی كه مخل امنيت مردم هستند به جد مبارزه می شود، از اين رو يكي از اشرار نامی دستگير شده و با حكم دادگاه به اعدام محكوم شده كه فردا در ملاء عام انجام مي شود.

حاجی رضا شاه كرمي ادامه داد: ۴ مجرم ديگر نيز كه در زمينه مواد مخدر فعاليت می كردند، به زودي به دار آويخته مي شوند.

این مسئول در پایان افزود: همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا با نيروی انتظامی همواره مانند سدی محکم در برابر متخلفان است. به همین منظور با جدیت در اسرع وقت عاملان شهادت اين مامور وظيفه شناس دستگیر و به سزای اين عمل خود می رسند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا