سرقت‌ در استان بوشهر ۱۲ درصد کاهش یافت

سرویس خبری روزنامه ارک- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، سرقت‌ در استان بوشهر ۱۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مهر، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با مخلان امنیت و آرامش جامعه، کارهای بسیار خوبی در سطح استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در ابعاد مختلف هستیم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در استان بوشهر، کاهش جرایم خشن و افزایش کشفیات این جرایم بوده است که در سال‌های اخیر همواره شاهد روند موفقیت‌آمیزی در این زمینه بوده‌ایم که این اقدامات رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش ۳۵ درصدی تیراندازی در استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اضافه کرد: در زمینه سرقت به عنف نیز در سال جاری شاهد کاهش ۵۵ درصدی هستیم.

بوشهر وضعیت مطلوبی در کاهش جرایم دارد

وی همچنین به افزایش کشفیات این جرایم اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری میزان کشفیات قتل در استان ۱۰۰ درصد، کشف تیراندازی‌ها ۹۰ درصد، کشف سرقت مسلحانه ۱۶۷ درصد، کشف سرقت به عنف ۱۴۰ درصد و کشف تجاوز به عنف ۹۲ درصد بوده است.

سردار عباس‌زاده خاطرنشان ساخت: از ابتدای امسال تاکنون، سرقت‌ها در استان بوشهر ۱۲ درصد کاهش یافته است و شاهد کشفیات ۱۰۶ درصدی در این زمینه هستیم که ۸۵ درصد به روز بوده و مابقی مربوط به سال‌های قبل است.

وی وضعیت استان بوشهر در زمینه کاهش جرایم را قابل قبول خواند و تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با مخلان امنیت عمومی استفاده خواهیم کرد و تلاش داریم تا علاوه بر کاهش جرایم، در راستای افزایش کشفیات گام برداریم.

 

دکمه بازگشت به بالا