شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» مطرح کرد: مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر راه اندازي مي شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» مطرح کرد:

مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر راه اندازي مي شود

شهردار اصفهان گفت: بزودي مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر راه اندازي مي شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به برنامه‌ها و رویدادهای شهر در هفته جاری، اظهارکرد: روز گذشته 29 دي ماه به عنوان هواي پاك نامگذاري شده لذا شهرداري تلاش دارد به اندازه سهم  و وظايف خود در كنترل آلودگي هوا نقش آفريني كند.

توسعه مترو از راهكارهاي موثر در كاهش آلاينده هاي هوا

وي  توسعه مترو را از راهكارهاي موثر در كاهش آلاينده هاي هوا دانست و از شهروندان درخواست کرد:  برای مسافرت های درون شهری با هدف کاهش آلودگی هوای اصفهان از مترو، اتوبوس و تاكسي به عنوان وسايل حمل و نقل عمومي استفاده کنند .

منابع انتشار دهنده آلاينده هواي اصفهان مشخص مي شود

شهردار اصفهان از راه اندازي مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر در آينده نزديك بعد از تهران خبرداد و تصريح كرد: بر اساس مطالعات علمي و دانشگاهي در نظر داريم منابع انتشار دهنده آلاينده هواي اصفهان تعيين و مشخص شود همچنين  دو دانشگاه در اصفهان در حال بررسي عوامل ايجاد ريزگردها و ذرات معلق در هواي شهرهستند.

آتش نشانان حامي شهروندان در لحظات حساس

وي ضمن تسليت سالروز حادثه جانگداز پلاسکو افزود: در اين حادثه  16 نفر از مردان رشيد آتش نشاني تهران براي حمايت از مردم جان باختند، من اين روز را به همه آتش نشانان  تسليت مي گويم.

نوروزي ادامه داد: اميد است آتش نشانان اصفهاني در همه حوادث ناگواري که رخ مي دهد همچون گذشته ايثارگونه و شجاعانه پشتيبان و حامي شهروندان  در لحظات حساس باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا