رئيس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداري اصفهان منصوب شد

پایگاه خبی ارک خبر-اصفهان:

رئيس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداري اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طي حکمي رئيس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداري اصفهان را منصوب کرد

قدرت الله نوروزي طي حکمي  مجيد طهماسبي را به عنوان رئيس سازمان مديريت حمل و نقل بار منصوب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مجيد طهماسبي دانش آموخته مقطع دکتري در رشته مهندسي مکانيک از دانشگاه شهرکرد است و پيش از اين در معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان، مسئولیت رياست اداره نظارت و هماهنگی امور مناطق شهرداري اصفهان را بر عهده داشته است.

طهماسبي در سوابق کاري خود مسئوليت بهینه و زیبا سازي در منطقه شش شهرداري اصفهان، ناظر عالي  مدیریت بهینه  سازي در معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان و تدريس در دانشگاه را به ثبت رسانده است.

وی که در سال گذشته به عنوان مهندس نمونه جوان در کشور شناخته شد، عضويت در انجمن استعدادهاي درخشان، مسئول نمونه بهينه سازي در بين مناطق ١٥ گانه  و عضويت در کمسیون انرژي، ایمنی تاسیسات و تعیين صلاحیت پیمانکاران شهرداري اصفهان را نیز در کارنامه کاري خود دارد.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به طهماسبي آورده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و نیز کارآیی و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را بکار گیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا