هدف‌گذاری ایجاد ۲۸ هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تسهیلات یک‌هزار میلیارد تومانی استان گفت: هدف‌گذاری ما ایجاد ۲۸ هزار فرصت شغلی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مجید خدابخش صبح امروز در دیدار با سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در اتاق استاندار برگزار شد، اظهار کرد: حوزه صنایع دستی و فرش یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در راستای اشتغال‌زایی افراد تحت پوشش کمیته امداد به شمار می‌رود و باید از این فرصت‌ استفاده کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تسهیلات یک‌هزار میلیارد تومانی استان آذربایجان شرقی، گفت: هدف‌گذاری استان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی است و بخشی از این تسهیلات نیز به کمیته امداد اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تسهیلات اشتغال‌‌زایی خود کمیته امداد هم سیستم بانکی استان آماده همکاری است و نگرانی از بابت جذب این تسهیلات نداریم.

خدابخش افزود: شهر تبریز با کمک خیران، اولین شهر بدون گدا و بدون معتاد متجاهر لقب گرفته است و آماده‌ایم که باز هم با کمک این عزیزان و برنامه‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد، تبریز را به‌عنوان اولین شهر بدون فقر مطلق معرفی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رفع محرومیت و فقرزدایی از ایده‌های اصلی و اولویت‌دار انقلاب اسلامی است، افزود: خوشبختانه این سیاست با یک برنامه منظم و هدف‌دار از سوی کمیته امداد اجرا می‌شود و فارغ از وظایف اداری، این کار توشه آخرتی برای همه ما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا