نمایشگاه گردشگری یاری رسان این صنعت است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

نمایشگاه گردشگری یاری رسان این صنعت است

شهردار اصفهان گفت: شعار نخست ما از ابتدا رونق و توسعه گردشگری در اصفهان بود و معتقدم که نمایشگاه گردشگری یاری رسان ما در تحقق آن شعار است،

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی عصر امروز -چهارشنبه چهارم بهمن ماه- همزمان با دومین روز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، از بخش های مختلف غرفه “اصفهان” در این نمایشگاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: چنانچه به نظر می رسد اصفهان حضور خوبی در این نمایشگاه داشته است، غرفه اصفهان هم به نحوی خلاقانه و به روز طراحی شده و توانسته است ارایه خوبی در نمایشگاه داشته باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه غرفه اصفهان توانسته است فضای خوبی را برای جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه ایجاد کند، عنوان کرد: اگر بازدیدکنندگان از این بخش از نمایشگاه بازدید کنند، توجهشان به سمت غرفه اصفهان جلب می شود. این غرفه توانسته است تا حدودی معرف هنر اصفهان باشد و هر بازدید کننده ای علاقه دارد به چنین غرفه ای سر بزند.

وی در خصوص بازدید مجدد علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از غرفه اصفهان در روز دوم نمایشگاه، اظهار کرد: این مسئله نشان می دهد که غرفه “اصفهان” از اهمیت ویژه ای برای ایشان برخوردار بوده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: همچنین طی صحبت هایی که با ایشان داشتم قرار شد که به زودی به اصفهان سفر کرده و صحنه های واقعی این مجموعه نمایشی را از نزدیک در اصفهان ببینند.

وی تاکید کرد: شعار نخست ما از ابتدا رونق و توسعه گردشگری بود و معتقدم این نمایشگاه یاری رسان ما در تحقق آن شعار است، حضور مردم و به ویژه گردشگران خارجی در این نمایشگاه می‌تواند نقش مثبتی در رونق صنعت گردشگری در اصفهان داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا