نخستین ایستگاه شارژ موتورهای برقی رونمایی می‌شود

پایگاه خبری ارک خب-اصفهان:

صلواتی:

نخستین ایستگاه شارژ موتورهای برقی رونمایی می‌شود

موتورهای برقی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: طرح فروش ویژه موتورسیکلت‌های برقی از نیمه دوم بهمن ماه اجرایی می‌شود.

ارک خبربه نقل ازایمنا:علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه موتورسیکلت‌ها سهم قابل توجهی در آلودگی هوا دارد، از این رو باید به سمت تولید و فروش موتورسیکلت‌های برقی، اسکوتر برقی و دوچرخه‌های برقی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست تولید این نوع وسیله نقلیه پاک در بالادست اتخاذ می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده طرح فروش موتورسیکلت‌های برقی با ارایه تسهیلات ویژه با مشارکت ۱۰ عرضه کننده مهم موتورهای برقی، اسکوتر برقی و دوچرخه برقی اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: نخستین ایستگاه شارژ موتورسیکلت‌های برقی در شهر اصفهان طراحی و تولید شده و به زودی رونمایی می‌شود.

صلواتی با اشاره به جانمایی محل‌های شارژ موتورهای برقی در شهر خاطرنشان کرد: قرار است ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در نقاط مرکزی شهر و در کنار ایستگاههای دوچرخه احداث شود تا شهروندان دغدغه‌ای در خصوص شارژ نداشته باشند.

وی قیمت هر موتورسیکلت برقی را حدود ۳۰ میلیون ریال به بالا عنوان و اظهارکرد: با توجه به اینکه با هر بار شارژ، موتورسیکلت ۵۰ کیلومتر را طی می‌کند، به طور حتم مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت، زیرا هزینه‌های سوخت، استهلاک موتورسیکلت، آلایندگی‌های صوتی و زیست محیطی به حداقل می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا