استفاده ۷درصدی پروژه‌های گردشگری استان از تسهیلات بانکی

ارک خبر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی درصد استفاده پروژه‌های گردشگری استان از تسهیلات بانکی در مدت اخیر را ۷درصد اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی آبدار عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات فعالین بخش خصوصی گردشگری استان که در استانداری آذربایجان شرقی با حضور استاندار و تعدادی از سرمایه‌گذاران واحدهای خصوصی برگزار شد، به ارائه آماری از پروژه‌های گردشگری استان پرداخت.

آبدار درباره پروژه‌های فعال گردشگری استان خبر داد: ۴۱پروژه با میانگین ۴۸درصد پیشرفت فیزیکی باحجم سرمایه‌گذاری ۱۲۵۳میلیاردتومان در حوزه گردشگری استان در حال اجراست.

وی در ادامه میزان اشتغال‌زایی این پروژه‌ها را ۲۸ هزار و ۳۵ نفر اعلام کرد و افزود: تسهیلات بانکی مورد نیاز برای این پروژه‌ها ۴۱۶ میلیاردتومان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: درصد استفاده این پروژه‌ها از تسهیلات بانکی اختصاص‌یافته از سوی صندوق توسعه ملی تاکنون تنها ۷ درصد است اما برای حصول موفقیت باید همه بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۸ هتل در سطح استان درحال ساخت می‌باشد، خبر داد: ۳ هزار و ۵۰۰ تخت در ۱۸ماه آینده آینده به مجموعه تخت‌های هتل‌های استان اضافه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا