مهمانی سه هزار و ۸۳۹مددجو بر سفره کریمانه ثامن الحجج(ع)

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مهمانی سه هزار و ۸۳۹مددجو بر سفره کریمانه ثامن الحجج(ع)

طی ۹ ماهه سال جاری بیش از سه هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در قالب طرح «شوق زیارت» برای نخستین بار به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام‌شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در زمینه برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی مددجویان در ۹ ماهه سال جاری ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۳۹نفر از مددجویان تحت حمایت در ۹ ماهه نخست سال جاری در قالب طرح «شوق زیارت» راهی مشهد مقدس شده‌اند، گفت: طرح «شوق زیارت» باهدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند اجراشده تا آن‌ها با کمک خیران، برای نخستین بار راهی این سفر زیارتی شوند.
وی بابیان اینکه تا کنون بیش از ۸۳۰میلیون تومان برای اعزام این مددجویان به مشهد مقدس هزینه شده ، افزود: با مشارکت و کمک‌های گسترده‌تر نیکوکاران در طرح «شوق زیارت»، مددجویان و شیفتگان بیشتری رهسپار دیار امام مهربانی ها خواهند شد.
شیران بابیان اینکه طی ۹ ماهه امسال هزار نفر از مادران و دختران به قم و جمکران، ۴۸۹ نفر نیز به عتبات عالیات اعزام شدند، یادآور شد: با کمک‌های کمیته امداد این استان هزار ۴۲۰ نفر از مددجویان در قالب پیاده‌روی اربعین نیز به کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف شدند.
وی بابیان اینکه این اردوها باهدف تعمیق باورهای دینی هرساله انجام می‌شود، گفت: در این سفرها دوره‌های آموزشی با موضوعیت رعایت اخلاق و سبک زندگی اسلامی، ارتقاء سطح مهارت‌های زندگی، تقویت روحیه خودباوری و شاد زیستن و آشنایی با اماکن مذهبی برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه تلاش داریم تا پایان سال جاری و با کمک‌های خیران پنج هزار مددجوی دیگر را در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام کنیم، گفت: چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود تا همواره کانون گرم خانوارهای تحت حمایت با معنویت بسیار همراه باشد تا مشکلات و آسیب‌های کمتری آن‌ها را تهدید کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا