تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی در راستای بهره مندی از توانمندی مدیران

ارک خبر- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در عرصه مدیریتی استان در دو هفته اخیر گفت: این تغییرات در راستای ارتقا افراد و بهره مندی از توان مدیران است.
تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی در راستای بهره مندی از توانمندی مدیران
رحیم شهرتی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز فرماندار شهرستان شبستر معرفی می شود و به زودی هم در برخی شهرستان ها جابجایی هایی در فرمانداری ها انجام می شود.
وی افزود: بر این اساس فرماندار هشترود به عنوان فرماندار جدید شبستر معرفی و احتمالا شنبه آینده نیز فرماندار هشترود معرفی می شود.
شهرتی فر ادامه داد: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان هم به عنوان معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از این استان می رود و جایگزین اش را باید وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی کند که استاندار آذربایجان شرقی از این وزارتخانه خواسته است مدیری شایسته معرفی شود.
وی راجع به جابجایی معاون منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: آقای نواداد به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل برای خدمت به این استان رفت.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هم اکنون آقای استاندار مسایل مربوط به این حوزه را خودشان مدیریت می کنند ولی بزودی معاون امور اقتصادی منصوب می شود.
شهرتی فر درباره فلسفه تغییر و تحولات مدیریتی در استان گفت: برخی از تغییرات در راستای ارتقا افراد است.
وی در مورد انتخاب فرماندار کلانشهر تبریز نیز گفت: بنده با حفظ سمت فعلا در این پست هم خدمت می کنم و هیچ امری از امور مربوط به فرمانداری تبریز متوقف نشده است و معاونان و همکاران مسایل را به جد پیگیری می کنند و تا کنون رکودی در کارها دیده نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا