پيشرفت 90 % عمليات اجرايي احداث فاز دوم و سوم خيابان شهيد رضاييان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

پيشرفت 90 % عمليات اجرايي احداث فاز دوم و سوم خيابان شهيد رضاييان

 

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با تکمیل احداث فاز دوم و سوم خیابان شهید رضائیان بارترافیکی سطح منطقه ۱۰ کاهش می یابد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 10 شهرداري اصفهان مهندس  امامي اظهار كرد:

عملیات اجرایی خیابان شهید رضائیان در ۳فاز اجرایی می شود که فاز اول آن تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این پروژه هم اکنون حدفاصل خیابان حکیم اسدی تا خیابان پروین به طول ۱۳۰ متر در دست اجراست، گفت: همچنین فاز سوم خیابان شهید رضاییان همزمان با فاز ۲ حدفاصل گذر شیخ بهایی تا بوستان انقلاب به طول ۵۴۰ متر در دست انجام است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد: این پروژه تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و با اعتبار 10 میلیارد ریال در دهه مبارك فجر افتتاح ميگردد.

امامی گفت: با احداث خیابان شهید رضاییان ترافیک سطح منطقه کاهش و عبور و مرور شهروندان تسهیل می یابد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به احداث میدان خواجه عمید، گفت: اجرای طرح تعریض میدان خواجه عمید به منظور ساماندهی ترافیک با صرف اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی در خصوص ساماندهی پارک های محلی این منطقه نیز خاطرنشان کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیشترین تعداد پارک های محلی را در میان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان داراست که با توجه به قدمت احداث آنها، هر سال ساماندهی تعدادی از آنها در دستور کار قرار می گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری در ادامه احداث پارک شهید سردار خزایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال، احداث فرهنگسرای حصه با اعتباری معادل ۲۸ میلیارد ریال به صورت مشارکتی با سرمایه گذار بخش خصوصی، احداث خانه کودک استاد همایی در مجاورت مجموعه استاد همایی با بودجه ای افزون بر ۷ میلیارد ریال، ساماندهی خیابان میرزا نصیر با ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار، احداث خیابان 18 متری حدفاصل خیابان میثم و خیابان گرکان با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و احداث ایستگاه آتش نشانی مجموعه شهرک میلاد با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگرپروژه های در حال اجرا در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برشمرد.

وی تاکید کرد: همزمان با اجرای پروژه های یاد شده، آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری تكميل گرديد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا