بهربرداری از۸۵۰پروژه برق رسانی در دهه فجر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بهربرداری از۸۵۰پروژه برق رسانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان  در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۸۵۰ پروژه برق‌رسانی با اعتبار۶۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سطح شهرستان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

حمیدرضا پیرپیران با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۳۲۸ دستگاه پست و ترانسفورماتور زمینی و هوایی تجهیز و در مدار قرار گرفته است، گفت: همچنین احداث ۳۷۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف زمینی و هوایی از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که نزدیک ۳۰ هزار انشعاب جدید را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه هیچ روستایی با ۱۰ خانوار بدون برق در اصفهان وجود ندارد، گفت: حوزه توزیع برق اصفهان حدود ۱۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر، ۱۶ شهر و ۳۷۸ روستا است که  می­توان گفت تمام شهر اصفهان و روستاهای حومه را پشتیبانی می­کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه کار برق رسانی این شرکت در حوزه فرمانداری اصفهان است، گفت: تأمین برق این مناطق به طور پایدار و مطمئن با ایجاد شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف هوایی و زمینی با بیش ۱۴ هزار کیلومتر، با ۱۲ هزار و ۲۰۱ دستگاه پست و ترانس هوایی و زمینی با ظرفیت ۳هزار و ۹۷ مگاوات آمپر و در نهایت بیش از ۲۵۲ هزار و ۱۰۸شعله چراغ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه انرژی خورشیدی در مقیاس کوچک جمعاً به ظرفیت یک مگاوات، و اتصال سه واحد نیروگاه گازی با مقیاس کوچک در شهرک سجزی و جی به ظرفیت ۵ مگاوات و راه‌اندازی سامانه پذیرش مشترکان جدید انرژی‌های نو از طریق تلفن ۳۸۱۲۱ از اقدامات مهم این شرکت برای دهه مبارک فجر است.

پیرپیران با بیان اینکه همچنین پذیرش مشترکان نیروگاهی کوچک از همین طریق دیگر پروژه این شرکت در آستانه دهه مبارک فجر است، گفت: پروژه‌های یاد شده ظرفیت‌سازی ویژه‌ای برای مدیریت پیک تابستان سال آینده را نیز فراهم و امکان پذیرش انشعابات بیشتر را ایجاد می‌کند.

وی پیرامون رشد پیک‌بار در اصفهان گفت: در سال ۱۳۹۶ میزان رشد پیک‌بار در استان اصفهان ۲٫۵ درصد نسبت به سال گذشته بوده است.

خبرنگار:علیرضا هژبری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا