100طرح با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در بهزیستی استان به بهره‌برداری می‌رسد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

100طرح با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در بهزیستی استان به بهره‌برداری می‌رسد

 

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری 100 طرح با اعتباری بالغ ‌بر 40میلیارد ریال در بهزیستی استان اصفهان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد ضمن اشاره به اجرای 250 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان در دهه فجر، از افتتاح  100 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

وی در آستانه چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح برنامه‌ها و پروژه های قابل افتتاح بهزیستی استان اصفهان در این ایام گفت: در ایام‌الله مبارک دهه فجر، 100 طرح و پروژه در بهزیستی استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسند.

دکتر فرشاد افزود: این طرح‌ها شامل؛ افتتاح مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، مرکز مشاوره خدمات تخصصی و عمومی روانشناختی، مراکز توانبخشی روزانه حرفه آموزی، مرکز سالمندان، مهدکودک، طرح‌های اشتغال و مسکن مددجویی در سراسر استان اصفهان می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، افتتاح مرکز تامین و توسعه، دو مرکز پشتیبانی شغلی  SE، مرکز اعصاب و روان و کلینیک مددکاری اجتماعی را  از دیگر طرح‌های قابل افتتاح بهزیستی استان در این دهه عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: تبیین و ترویج آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای رشد و تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی را از دیگر سیاست‌ها برای محتوای برنامه‌های فرهنگی در بهزیستی استان عنوان کرد.

دکتر مرضیه فرشاد یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان، بازدید از مراکز نگهداری معلولین، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارکنان و مددجویان، تجدید میثاق با امام راحل و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا همزمان با 12 بهمن ماه، استقرار اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان وارائه خدمات رایگان به عموم را از اقدامات بهزیستی در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا