شهرداری منطقه 10 اصفهان رنگ و بوی بهار انقلاب را به خود می گیرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهرداری منطقه 10 اصفهان رنگ و بوی بهار انقلاب را به خود می گیرد

 

مدیرمنطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه های شاد فرهنگی بسیاری در منطقه 10 برای عموم شهروندان برگزار می شود.

یه گزارش روابط عمومی منطقه 10 شهرداری اصفهان، مهندس امامی مدیر منطقه 10 شهرداری اظهار کرد:

به مناسبت ایام االه دهه فجر برنامه های فرهنگی شادی برای عموم شهروندان در سطح منطقه 10 برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه  اجرای سرودهای انقلابی(برای ایران) به صورت زنده در فضاهای باز از ساعت 16:30 و جشنهای صبح امید با مشارکت آموزش و پرورش نواحی 4 و 6 از 17 بهمن الی 18 بهمن در مدارس منتخب برگزار می شود.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه جشنهای همدلی با همکاری کانونهای فرهنگی و حوزه های مقاومت بسیج 20 الی 21 بهمن در ورزشگاههای زیتون و شهید رفیعی اطشاران برگزار می شود، عنوان کرد: مسابقات فوتسال و پینگ پنگ پرسنل منطقه10 در ورزشگاه توانا دربعد ازظهر چهرشنبه ها برگزار می شود.

امامی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب و مسابقات کتابخوانی با عنوان گذر همدلی 12 الی 21 بهمن ماه در کتابخانه های سطح منطقه برگزار می شود، گفت: مسابقات ورزشی بانوان در رشته های طناب کشی، دارت و دو داخل سالن17 بهمن از ساعت 8 الی 12  و  کوهگشت در کوه صفه بانوان 8 صبح اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده روی20 بهمن از امامزاده اسحاق به سمت برج کبوتر از9 صبح آغاز می شود، خاطرنشان کرد: جشنواره غذاهای سنتی18 بهمن ساعت 9 صبح در فرهنگسرای استاد همایی و خانه فرهنگ دشتستان برگزار می شود.

مدیرمنطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه دیدار از خانواده های شهدا با عنوان یادی از آسمانی ها  با مشارکت حوزه های بسیج برادران و خواهران اجرا می شود، اضافه کرد: در برنامه های ایام الله دهه فجر برنامه های ویژه ای برای کودکان در نظر گرفته شده اسن بر این اساس گلستان گردی در ایام الله دهه فجر 8 صبح ویژه برنامه خانه فرهنگ طوس ویژه کودکان برگزار می شود.

امامی با بیان اینکه  نمایشگاه دستاوردهای بانوان (گذر همدلی)  در فرهنگسرای استاد همایی در یام الله دهه فجر از ساعت 9 الی 12 اجرا می شود، تصریح کرد: ایستگاه انقلاب (گذر همدلی)  به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر  در  خانه های فرهنگ ابوالفرج، طوس،دشتستان و پگاه برگزار می شود، همچنین در این ویژه برنامه غرفه های نقاشی، قصه ،شعر و کاردستی ویژه کودکان 4 الی 6 سال برپا می شود.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان به منظور ارتقا اطلاعات شهروندان  صبح ها در خانه های فرهنگ دشتستان  استاد همایی و طوس 9 الی 11 بهمن ماه برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا