با حمایت مسولین ویژه برنامه سیرک امپراطور برگزار می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با حمایت مسولین ویژه برنامه سیرک امپراتور برگزار می شود

به گزارش ارک خبر: بهدادسلطانیان مدیر سیرک امپراطور و بنیانگذار سیرک بدون حیوان کشور با اشاره به وعده های تحقق یافته ی مسولین در خصوص اجرای برنامه سیرک گفت: حمایت لازم از سوی مسولین به خوبی انجام شد.
وی با اشاره به اجرای برنامه در باغ فردوس عنوان کرد: استقبال بی نظیر شهروندان موجب قوت قلب و پیشرفت ما شد بطوریکه در آن زمان میانگین چهاررهزار نفر شبانه حضور میافتند.
وی با اشاره به استقبال سایر شهرستان ها نظیر زرین شهر، فولادشهر، شاهین شهر و نجف آباد گفت: با حمایت شهرداری زرین شهر برنامه های متنوعی در این شهرستان اجرا و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
سلطانیان با اشاره به عدم همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری عنوان کرد: ویژه برنامه ای برای توریست های عید نوروز به صورت رایگان تدارک دیده شد که نیاز به حمایت و تایید این سازمان داشت و متاسفانه به دلایلی واهی با درخواست ما موافقت نشد.
وی با تاکید بر اینکه با حمایت سایر ارگانها و استقبال مردم سیرک امپراطور با قوت و جدیت به کار خود ادامه می دهد افزود: با وجود کم لطفی های بسیار از سوی بعضی مسولین قیمت بلیط این برنامه با تخفیف ویژه به همشریان ارائه می شود.
مدیر سیرک امپراطور با اشاره به اینکه ویژه برنامه نوروز باعث فرهنگ سازی حیوان ازاری و دوست بودن مردم با حیات وحش می شود گفت: از استاندار محترم انتظار حمایت و گسترش اجرا ان در نقاط مختلف شهر را داریم.
سلطانیان با بیان اینکه در این سیرک چهار نفر از رکورد دارهای سیرک دنیا جمع شده است گفت: آیتم های جدیدی به سیرک اضافه می شود که این آیتم ها فقط در سیرک های آمریکایی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه مسولین باید از هنرمندان کشور حمایت کنند گفت: اگر حمایت لازم از هنرمندان تشود باعث خروج آنها از کشور می شود.
وی با اشاره به اینکه از لاهیجان، کلاردشت، سمنان،عسلویه، اهواز، ماهشهر، زاهدان،تبریز،بانه و قشم پیشنهاد همکاری داده شده افزود: ما بدون هیچ چشم داشتی دوست داریم در شهر خودمان برنامه اجرا کنیم و قصد داشتیم با اجرای برنامه ی نوروز ،استان اصفهان را الگوی سایر استانها در حمایت از محیط زیست و حیات وحش قرار دهیم .
سلطانیان در پایان گفت: هر کس هنری دارد و هنر ما خندان لب و شاد کردن دل چهار هزار نفر در هر شب است و بزرگترین ارزوی بچه های گروه این است که استاندار اصفهان این هنر را به نام ابداع نخبگان گروه ثبت کند

دکمه بازگشت به بالا