اهدای 60 هزار دلار جایزه نقدی به هنرمندان برتر جشنواره هنرهای اسلامی

خبرگزاری ارک: دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری هنرهای اسلامی و صنایع دستی گفت: 60 هزار دلار جایزه برای برندگان جشنواره هنرهای اسلامی در 10 رشته در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،مازیار آصفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به استقبال مردمی از جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری هنرهای اسلامی و صنایع دستی اظهار داشت: استقبال خوبی صورت گرفته است که سهمی از آن متعلق به رسانه‌ها است.وی ادامه داد: 150 هنرمند از کشورهای فلسطین، کویت، سوئیس، فرانسه، آذربایجان، الجزایر، مصر، اندونزی، قزاقستان، قرقیزستان، لبنان، مالزی، پاکستان، سنگال، آفریقای جنوبی، سودان، تاجیکستان، تونس، ترکیه، ترکمنستان، تاتارستان، اوگاندا، ازبکستان، یمن، بوسنی هرزگوین، افغانستان، مالی و موریتانی در جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری هنرهای اسلامی و صنایع دستی  شرکت دارند.

وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری هنرهای اسلامی و صنایع دستی دو سال یک بار در تبریز برگزار می‌شود و تلاش داریم تا در هر دوره به غنای آن افزوده شود.

دبیر جشنواره گفت: دو اختتامیه در روز چهارشنبه و نیز یک مراسم اختتامیه در روز جمعه برگزار می‌شود که در مراسم روز چهارشنبه اختتامیه همایش شامل برنامه سخنرانی خواهد بود و در روز جمعه اختتامیه نهایی برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل می‌شود.

وی گفت: در 10 رشته نفرات اول تا سوم انتخاب می‌‌شوند که برای نفر اول سه هزار دلار، برای نفر دوم دو هزار دلار و نفر سوم هزار دلار اختصاص خواهد یافت.

آصفی یادآور شد: مراسم اختتامیه همایش از ساعت 15 و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی عراقی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شهردار تبریز و نیز سخنرانی هیئت نمایندگان و شرکت‌کنندگان همراه خواهد بود.

Picture2

دکمه بازگشت به بالا