برگزاری جشنواره بین المللی نشان فرهنگی شهریار در دانشگاه تبریز

009d084a_0441_4c90_b609_5716573d3dd1

خبرگزاری ارک: رییس دانشگاه تبریز، از برگزاری جشنواره بین المللی نشان فرهنگی شهریار در سطح بین المللی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پور محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران،  با بیان اینکه این جشنواره توسط موسسه مطالعاتی آذربایجان شناسی این دانشگاه در 25 شهریور سال جاری برگزار می شود، اضافه کرد: بر همین اساس نیز دبیرخانه دائمی این جشنواره در موسسه مطالعاتی آذربایجان شناسی دانشگاه تبریز دایر شده است.

وی، با بیان اینکه این جشنواره بین المللی با هدف اعتلای نام، شناساندن فرهنگ غنی، جغرافیا، معماری و هنر آذربایجان در دوره های مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: این نشان در چهار محور فرهنگ و ادبیات آذربایجان، جغرافیای آذربایجان( قدیم و جدید)،  تاریخ  و تمدن آذربایجان و معماری و هنر آذربایجان اعطا می شود.

پور محمدی، خاطر نشان کرد: اساتید و محققان تا پایان تیر ماه فرصت دارند که آثار خود را در محورهای اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گفته وی، فراخوان جشنواره نیز به سه زبان فارسی، ترکی آذری و ترکی استانبولی و نیز به صورت اینترنتی منتشر شده و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماه تلفن 04133314758 تماس حاصل نموده و یا با پست الکترونیکی (MMTAZ@tabrizu.ac.ir) ارتباط برقرار کنند.

همین گزارش حاکی است: همچنین شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را به  نشانی تبریز – بلوار 29 بهمن – دانشگاه تبریز – مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی دانشگاه – طبقه دوم –  اتاق 301 – دفتر موسسه آذربایجان شناسی ارسال نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا