لزوم گشوده بودن درب مساجد پرتردد در طول روز

ارک خبر- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر باز بودن مساجد در طول روز در نقاط پرتردد تبریز و سایر شهرهای استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بر باز بودن مساجد در طول روز در نقاط پرتردد تبریز و سایر شهرهای استان تاکید کرد و گفت: شایسته نیست که در کشور اسلامی درب مساجد به روی مردم باز نباشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع امنیت برای گردشگران اظهار کرد: امنیت در راس همه چیز قرار دارد و مسافران بر اساس امنیتی که وجود دارد به شهرها سفر می‌کنند.

پورمهدی افزود: در تبریز 2018 نباید رویه‌های خارج از عرف را تشدید کنیم و همان‌طور که در اصفهان و شیراز با گردشگران برخورد می‌شود در اینجا نیز همان برخورد شود زیرا عملکرد منفی یک نفر، استان و کشور زیر سوال خواهد برد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: علائم جاده‌‌ای و حتی تابلوهای علائم در شهرها همچنان ناکافی است و مسافران از این مساله گلایه می‌کنند.

وی اظهار کرد: نصب این علائم هزینه‌بر نبوده بلکه کمبود آن ها مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر خط‌ کشی و لکه‌گیری جاده‌ها و اینکه نباید کارها از روی رفع تکلیف انجام شود، یادآوری کرد: باید نسبت به تمیزی جاده‌ها اقدام شود و در این خصوص به دهیاری‌ها 190میلیارد تومان و به شهرداری‌ها 130میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم.

پورمهدی، ادامه داد: امسال به دلیل رویداد تبریز 2018 در خصوص تمیزی جاده ها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و امور گردشگری سختگیری بیشتری می شود.

وی گفت: گردشگران عملکرد ما را با وضعیت ورودی شهرها قضاوت می کنند و این مشکلات باید هرچه سریع‌تر حل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا