جزئیات استخدام در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام شد

سرویس خبری روزنامه ارک- جزئیات استخدام ۲۱۳ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اعلام شد.

به گزارش مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در حاشیه هماهنگی برنامه های استخدامی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این دانشگاه در نظر دارد بر اساس بند ب ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور نسبت به جذب نیرو اقدام کند.

فرهاد پورفرضی با تاکید به برخورداری این استخدام از مجوز های لازمه اضافه کرد: این استخدام از محل مجوزهای شماره ۲۰۹/۶۰۵/د مورخه ۱۳۹۴/۲/۸ معاونت توسعه مدیریت و منابع انجام خواهد شد.

وی تعداد نیروی استخدامی را ۲۱۳ نفر برشمرد و افزود: استخدام شامل ۱۹۳ پرستار، پنج کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، چهار کاردان آزمایشگاه تشخیص طبی، یک کارشناس تغذیه، دو کارشناس توانبخشی فیزیکی، یک کارشناس شنوایی سنجی، یک کارشناس امور اجرایی بیمارستان و شش کاردان فوریت های پزشکی است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان محل جغرافیایی خدمت در تمامی رشته ها شهر اردبیل است و در تمامی رشته ها به غیر از کاردان فوریت های پزشکی که صرفا از بین مردان جذب می شود، مابقی نیروها زن یا مرد خواهند بود.

پورفرضی با بیان اینکه اطلاعات کامل ثبت نام در سایت اینترنتی

ARUMS.POORSAM.IR موجود است، اضافه کرد: متقاضیان می بایست حداقل تا اول خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام از طریق سایت اقدام کنند.

وی زمان توزیع کارت را پنجم، ششم و هفتم خرداد ماه عنوان کرد و افزود: زمان و مکان دقیق آزمون در هنگام توزیع کارت اطلاع رسانی خواهد شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا