افتتاح بیش از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در مازندران

پایگاه خبری ارک خبر-مازندران:

افتتاح بیش از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در مازندران

 استاندار مازندران گفت که در سال جاری بیش از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در زمینه های مختلف در این استان به بهره برداری رسیده است .

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا ، محمد اسلامی شنبه شب در جشن سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان نکا افزود : این میزان سرمایه گذاری برای بهبود وضعیت اقتصادی ، عمرانی و خدماتی در کشور در طول یک سال نشانگر اهتمام ویژه دولت برای خدمات رسانی است.
وی با اشاره به افتتاح حدود ۸۰۰ طرح در دهه فجر در استان ، گفت : دهه فجر، خیزشی برای بیان دستاوردهای مختلف انقلاب است که باید در استمرار این خیزش و ادامه راه انقلاب تلاش شود.
استاندار مازندران افزود : دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی است و امشب که شب پیروزی انقلاب اسلامی است در واقع شب پیروزی اسلام بر کفر ، شب سقوط طاغوت ، شب ختم حکومت ظالمانه پادشاهی و دیکتاتوری است.
وی افزود : دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای مختلف نظام است تا ضمن بیان عملکردها، ارزش‌ها و آرمان‌های مردمی تبیین شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه استکبار از خیزش ملت ایران با رهبری امام راحل هراسان بوده و است ، بیان داشت: دشمنان هرگز باور نمی کردند که این انقلاب با رهبری امام راحل و بدون استفاده از ابزارهای مسلحانه بر دیکتاتوری بزرگ آمریکا و دست نشاندگانش پیروز شود.
وی افزود : دشمنان همچنان سناریوی سقوط ایران را در سر می‌پروراند و در آستانه چهل سالگی هنوز هم به ظرفیت امام راحل، ظرفیت انقلاب و ارزش‌های ایران اسلامی پی نبرده اند .
اسلامی گفت : بقای نظام ما به دلیل اراده الهی حاکم بر انقلاب اسلامی ، رهبری امام خمینی(ره) ، ولایتمداری و حمایت های مختلف مردم است که باید قدردان این انقلاب و نظام و مردم باشیم.
وی افزود : امشب در شب پیروزی انقلاب گرد هم آمدیم تا اعلام کنیم در ادامه راه این انقلاب و حفظ دستاوردهای مختلف، ارزش‌ ها و آرمان‌ها تا پای جان ایستاده ایم تا کشور در مسیر توسعه هدایت شود.
استاندار مازندران تاکید کرد : ملت ما اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب، در ادامه راه امام راحل و شهدا و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، همت خود در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را به رخ جهانیان خواهند کشید و حماسه‌ دیگری از اقتدار ایران اسلامی را در راهپیمائی ۲۲ بهمن به نمایش خواهند گذاشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا