دختر بچه ۱۳ ساله ای که با انجام سرقت اینترنتی اقدام بازی آن لاین انجام می داد ،توسط پلیس فتا استان مورد شناسایی قرار گرفت.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

دختر بچه ۱۳ ساله ای که با انجام سرقت اینترنتی اقدام بازی آن لاین انجام می داد ،توسط پلیس فتا استان مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس بصورت اینترنتی اقدام به سرقت از حساب وی کرده ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات موجود مبنی بر اینکه بصورت اینترنتی از حساب وی سرقت گردیده شده بود تحقیقات کارشناسان این پلیس در فضای مجازی آغاز و سرانجام مشخص شد سرقت اینترنتی از حساب شاکی توسط دختر وی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه دختر شاکی تنها ۱۳ سال سن دارد ، انگیزه وی از سرقت اینترنتی از حساب پدرش را انجام بازی های رایانه ای آن لاین عنوان کرد.

رییس پلیس فتا با اشاره به تبعات ارتکاب جرم توسط فرزندان گریبان گیر والدین است بر نظارت بیشتروالدین بر فعالیت فرزندانشان در فضای سایبر تاکید کرد و افزود: خانواده ها نسبت به علائمی همچون کاهش روابط اجتماعی، عصبانیت و پرخاشگری در زمان قطع اتصال به اینترنت ، افت تحصیلی، اختلال در خواب، رفتن به سراغ اینترنت در موقع تنهایی، عدم تمایل به بیرون رفتن از خانه، مشکلات جسمی و عضلانی هوشیار باشند و بازی های رایانه ای برای کودکان را خودشان انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا