انتخاب شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان به عنوان« واحد خدماتی قابل تقدیر کشور» در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

انتخاب شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان به عنوان« واحد خدماتی قابل تقدیر کشور» در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز
شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و مدیر برنامه های زیست محیطی GIZ آلمان و جمعی از مدیران ملی و فعالان اقتصادی و زیست محیطی کشور در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد به عنوان واحد خدماتی قابل تقدیر کشور انتخاب گردید .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، در لوح تقدیر ارائه شده به این شرکت آمده است :

مدیر عامل محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان
عرصه توسعه، بالندگی و سعادت نسل های آینده  مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی، طبیعی و معنوی این سر زمین می دانند و با گام های ارزنده ای که در راستای حفاظت از محیط زیست برداشته اند، این ودیعه را سالم و پاک به نسل های بعدی تحویل می دهند.

اقدامات قابل تقدیر شما باعث گردید تا « کمیته انتخاب صنعت و خدمات سبز» شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان را به عنوان «واحد خدماتی قابل تقدیر» تعیین نماید .
از این رو ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روز افزون آن واحد، امید است با مدیریت زیست محیطی آن مجموعه گامی موثر در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بردارند.

در این همایش از مدیر عامل  و حوزه HSE شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان نیز برای مدیریت زیست محیطی در راستای اهداف توسعه پایدار تقدیر شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا