بازدید از ناحیه گلپایگان و بررسی وضعیت سوخت رسانی این شهرستان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بازدید از ناحیه گلپایگان و بررسی وضعیت سوخت رسانی این شهرستان

مهندس حسین صادقیان از ناحیه گلپایگان بازدید نموده و باحضور در فرمانداری و گفتگو با فرماندار گلپایگان در خصوص مسائل سوخت رسانی شهرستان به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان جناب آقای حسین صادقیان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با حضور در شهرستان گلپایگان وضعیت سوخت رسانی در این شهرستان را از نزدیک بررسی نموده و بر ارائه خدمات مطلوب و مورد انتظار اهالی محترم شهرستان در چهارچوب مقررات تأکید و راهنمایی فرمود .

سپس آقای حسین صادقیان با حضور در محل فرمانداری گلپایگان و شرکت در جلسه ای با حضور جناب آقای توسلی ، سرپرست فرمانداری گلپایگان و جناب آقای حسن زمانی ، رئیس ناحیه گلپایگان فرایند سوخت رسانی با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی را تشریح نمود

آقای صادقیان تصریح نمود که با استفاده از سامانه های توزیع فرآورده های نفتی نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نبوده و کلیه اقدامات حتی اخذ استعلام از شرکت گاز با استفاده از خدمات الکترونیکی و در سامانه تجارت آسان قابل انجام است .

ایشان همچنین موارد مرتبط با قاچاق فرآورده های نفتی را مطرح و به بیان این نکته که اصلی ترین راهکار پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی ، اجرای دستورالعملهای مرتبط با توزیع فرآورده های نفتی و دستورات ارسالی از ستاد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا می باشد ، پرداخت .

مدیر منطقه اصفهان درخصوص مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی ، خواستار همکاری کلیه سازمانهای متولی و مقامات محلی جهت اجرای این مهم شد .

در ادامه فرماندار گلپایگاه مواردی درخصوص مشکلات اهالی شهرستان مطرح نمود که راهکارهای آن تشریح گردید .

در پایان این جلسه نیز کلیه حاضران در جلسه بر امر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی تأکید نمودند .

دکمه بازگشت به بالا