کیفیت کالا شرط دوام واحد تولیدی است

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی کیفیت کالا را شرط دوام واحد تولیدی اعلام کرد و افزود در بازار رقابتی امروز واحدهایی که تولید استاندارد داشته باشند موفق هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش در سومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: حق با مشتری بوده و مشتری شاه است عبارت ها و واژه هایی هستند که در ادبیات مدیریت بازرگانی دنیا رایج هستند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت لازمه کار است افزود: اگر کالای تولیدی کیفیت لازم را نداشته باشد امکان تداوم کار برای واحد تولیدی میسر نیست .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در پایان سال شمسی ایرانی در دنیا از نظر اقتصادی هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد ابراز داشت : با آغاز سال جدید شمسی در ایران حداقل ۱۰درصد دستمزد کارگران اضافه می شود، هزینه آب و برق و گاز نیز افزایش پیدا می کند و هزینه های مضاعفی بر واحدهای تولیدی تحمیل می شود.

وی افزود: این هنر تولیدکنندگان ایرانی است که بتوانند در شرایط تحریم و نوسانات ارزی رقابت کرده و در مقابل وارات بتوانند تولید استاندارد داشته و صادرات انجام دهند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه اول آذربایجان شرقی در صادرات غیر نفتی گفت: آذربایجان شرقی چند سال است که در صادرات غیر نفتی رتبه اول را به خود اختصاص داده است .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جرئت و جسارت واحدهای تولیدی در حضور داوطلبانه برای ارزیابی توسط کمیته فنی این جشنواره خاطرنشان کرد: واحدهایی که داوطلبانه آمده اند همه آنها جزو برترین ها هستند چرا که آنها در یک شرایط سخت و با وجود مشکلات زیاد توان رقابتی در خود ایجاد کرده و با جرئت و جسارت تمام به صحنه آمده اند.

دکمه بازگشت به بالا