الجزیره در خانه برابر تراکتورسازی متوقف شد

ارک خبر- تیم فوتبال تراکتورسازی در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات به تساوی بدون گل دست یافت و این تیم را در خانه متوقف کرد.
الجزیره در خانه برابر تراکتورسازی متوقف شد
به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم های فوتبال الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز و در چارچوب گروه اول لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم در ورزشگاه محمد بن زاید امارات برابر یکدیگر قرار گرفتند.
این دیدار در حالی برگزار می شد که تراکتورسازی از دو دیدار قبلی خود هیچ امتیازی کسب نکرده بود و انگیزه بالایی برای کسب امتیاز از این دیدار داشت. اما در سوی دیگر میدان الجزیره بدنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار در خانه بود.
همچنین الجزیره امارات در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت به طوری که ۶۱ درصد از مالکیت توپ در این نیمه در اختیار این تیم بود و صاحب چندین موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتورسازی شد. با این حال تراکتورسازی نیز در این نیمه دست و پا بسته بود و با وجود آنکه تنها ۳۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما در ضد حملات چندین موقعیت خوب را بدست آورد که با بی دقتی احسان پهلوان و علی طاهران این موقعیت ها از دست رفت.
با شروع نیمه دوم، تراکتورسازی مقداری از لاک دفاعی خود نسبت به نیمه نخست خارج شد و تلاش کرد تا میانه میدان را در اختیار خود بگیرد. با این حال از دقیقه ۸۰ به بعد بار دیگر تیم میزبان بر توپ و میدان مسلط شد و چندین موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه تیم ایرانی ترتیب داد. درخشش دروازه بان تراکتورسازی درچندین موقعیت خطرناک باعث شد تا تیم حریف در گشودن دروازه این تیم ناکام بماند.
با این حال تلاش بازیکنان هر دو تیم تا پایان این دیدار نتیجه ای در برنداشت و تراکتورسازی با تساوی خارج از خانه برابر الجزیره اولین امتیاز خود را در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد ولی همچنان در رده چهارم باقی ماند. الجزیره نیز با توقف برابر تراکتورسازی ۴ امتیازی شد و پایین تر از الاهلی عربستان و بالاتر از الغرفاه قطر در رده دوم باقی ماند.

دکمه بازگشت به بالا