۲ مدال با ارزش برای تیم منطقه آزاد ارس

ارک خبر- اولین دوره رقابت‌های بین المللی جام صلح و دوستی ارس به صورت رسمی در منطقه آزاد ارس آغاز شد و روز اول مسابقات به بخش انفرادی اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، این دوره از رقابت‌ها که از امروز با انجام رژه تیم‌های شرکت کننده و برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و نفرات برتر در پایان دومین روز مسابقات مشخص می‌شود.

تیم‌های ورزشی خارجی از کشور‌های آذربایجان، ترکیه، عراق و افغانستان به همراه تیم ملی الف. و ب، تیم منطقه آزاد ارس و تیم آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها حضور دارند.

علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان این سازمان، مسئولان ورزشی کشور و استان آذربایجان‌شرقی، رئیس فدراسیون‌های ترکیه و افغانستان نیز در مراسم افتتاح رسمی حضور داشتند.

مسابقات دیروز به صورت انفرادی و امروز به صورت تیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، رقابت‌های تیراندازی با کمان سنتی به همت سازمان منطقه آزاد ارس و با مشارکت فدراسیون تیر و کمان و هیئت تیر و کمان استان برگزار می‌شود.

نتایج روز اول مسابقات
بر اساس اعلام «مجید عباس‌پور» – ناظر فنی مسابقات، در بخش آقایان عیسی ابراهیمی از تیم الف. ایران رتبه نخست، علا‌الدین قره‌حسنلو از تیم منطقه آزاد ارس رتبه دوم و حسن کوچ از تیم ترکیه مقام سوم را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز فرحناز ابراهیمی از تیم الف. ایران مقام نخست، سیده‌فاطمه موسوی از تیم الف. رتبه دوم و شیلان تخت فیروزه از تیم منطقه آزاد ارس رتبه سوم مسابقات را کسب کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا