معرفی آخرین دستاوردهای حمل و نقل پاک در اصفهان بزرگان صنعت حمل و نقل پاک به نصف جهان می‌آیند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معرفی آخرین دستاوردهای حمل و نقل پاک در اصفهان

بزرگان صنعت حمل و نقل پاک به نصف جهان می‌آیند

ثبت نام شرکت در سومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان شامل خودرو و موتورهای برقی، دوچرخه و انواع پاکرو آغاز شد.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، سومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک شامل خودرو و موتورهای برقی، دوچرخه و انواع پاکرو با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

براین اساس فرآیند ثبت‌نام شرکت‌ها، موسسات و فروشگاه‌های مشارکت کننده در این نمایشگاه آغاز شد.

تاکنون تولیدکنندگان و برندهای شاخص و معتبری در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به محدودیت زمان ثبت نام، شرکت‌ها، موسسات و فروشندگان حوزه حمل و نقل پاک می‌توانند برای مشارکت در این نمایشگاه با شماره‌ تلفن‌های ۰۳۱۳۲۶۰۶۶۰۴ و ۰۹۱۲۹۴۷۶۳۹۱ تماس بگیرند و آخرین جزئیات برگزاری نمایشگاه را دریافت کنند.

تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۲ به نمایش خواهند گذاشت.

توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک، نمایش فعالیت‌های صورت گرفته و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان در موضوع دوچرخه و نسل جدید پاکروها، در این نمایشگاه مد نظر قرار دارد.

از مهمترین برندها و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به آریاخودرو سیمای سبز تولیدکننده و وارد کننده خودروهای برقی، آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، دنیس خودرو، دنیای نوین کیمیا، نمایندگی تویوتا در ایران و الیز خودرو شتاب اشاره کرد که محصولات و دستاوردهای خود در حوزه حمل و نقل پاک را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است یک روز پس از برگزاری نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه، کارناوالی از وسایل نقلیه پاک در سطح شهر اصفهان تردد کنند که شهروندان بیش از پیش با حمل و نقل پاک آشنا شوند.

همچنین یک دوره مسابقه طراحی خودروهای برقی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند طرح‌های خود را به دبیرخانه این مسابقه تحویل دهند و با داوری طرح‌های رسیده، آثار برتر انتخاب و معرفی شوند.

گفتنی است همزمان با برگزاری این نمایشگاه فاز دوم طرح “بفرمایید دوچرخه” و طرح “بفرمایید موتوربرقی” اجرا می‌شود. این دو طرح با هدف سهولت دسترسی شهروندان به انواع دوچرخه و موتور برقی اجرایی می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا