خودپرداز ارزی و توریست کارت در تبریز راه اندازی می شود

ارک خبر-رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر گفت: در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ و برای ارائه خدمات به گردشگران در بازار و فرودگاه تبریز خودپرداز ارزی و توریست کارت راه اندازی می شود.
خودپرداز ارزی و توریست کارت در تبریز راه اندازی می شود
به گزارش ایرنا، صفر صلاحلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مصوبه ایجاد این خودپردازها اخذ شده است و با بسترسازی های لازم توریست کارت در منطقه بازار تبریز راه اندازی می شود.
وی از فعالیت شعب منتخب و شهرنت های بانک شهر در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: خدمات نوروزی بانک شهر به شهروندان از اولین لحظه تعطیلی بانک ها به صورت شبانه روزی در پیشخوان های این بانک ارایه می شود.
رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با اشاره به رشد چشمگیر منابع این بانک در شمالغرب کشور در سه سال گذشته یادآوری کرد: در پی استقبال شهروندان این منطقه از افتتاح حساب در بانک شهر به طور متوسط میزان منابع این بانک هر سال ۶۰ درصد افزایش یافته است.
صلاحلو ادامه داد: هفت درصد از سهام بانک شهر متعلق به شهرداری تبریز، ۱٫۵ درصد از سهام بانک در اختیار کارکنان شهرداری تبریز می باشد و ۶۴ درصد منابع این بانک در منطقه صرف شده است.
رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از پرداخت تسهیلات نوسازی ۲ هزار تاکسی در تبریز نیز خبر داد و گفت: در طول سال جاری ۷۶۱ میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و تاکسیرانی به افراد و شرکت های فعال در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است.
صلاحلو افزود: افزایش چشمگیر منابع این بانک نشان از اعتماد مردم به بانک شهر و اقدام های اعتمادانگیز این بانک است.
وی خدمات دریافت وجه نقد در ساعت های غیراداری در شهرنت ها را از خدمات متمایز بانک شهر اعلام و اظهار کرد: ارائه خدمات متمرکز و مکانیزه پرداخت عوارض خودرو، ارائه تبریزکارت برای استفاده در مترو و اتوبوس های شهری تبریز از دیگر خدمات این بانک است.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر نیز با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مورد نیاز به مراجعان در کمترین زمان از اهداف اصلی بانک شهر است، گفت: افزایش ۶۰ درصدی منابع بانک شهر حاصل اعتماد عمومی شهروندان به این بانک است.
حمیدرضا عظیمی افزود: با فعالیت بانک شهر در شهرها بیش از ۸۰ درصد تسهیلات آن برای اجرای پروژه های شهری به شهرداری ها تخصیص یافته است.
وی با اشاره به ارزیابی نظام بانکی توسط مردم مدعی شد: در ارزیابی های انجام شده از شهروندان، بانک شهر محبوب ترین بانک در بین بانک های بخش خصوصی بوده و در بین بانک های دولتی و خصوصی نیز دومین بانک محبوب است.

دکمه بازگشت به بالا