دست تراکتورسازی از سه امتیاز بازی کوتاه ماند

ارک خبر- تیم تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک مقابل الجزیره امارات با دو امتیاز همچنان در رده چهارم گروه آ قهرمانان فوتبال آسیا قرار گرفت.
دست تراکتورسازی از سه امتیاز بازی کوتاه ماند
به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات از مرحله برگشت مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا عصر سه شنبه از ساعت ۱۶ با حضور نزدیک به چهل و یک هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.
نیمه نخست بازی، تیم تراکتورسازی مالک توپ و میدان بود و چندین بار توسط بازیکنان خود موقعیت های گل بدست آورد که با بدشانسی و عکس العمل دروازه بان تیم الجزیره موفق به گلزنی نشد ولی در واپسین دقایق نیمه اول این دیدار، رومارینهو توانست با استفاده از اشتباه خط دفاع سرخ پوشان تبریزی و یک حرکت سریع گل اول تیم الجزیره را بدست آورد تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.
در ادامه بازی عارف آغاسی دقیقه ۴۵ با محمد نادری و فرزاد حاتمی دقیقه ۴۶ با علی طاهران و سلیمان کرپیچ دقیقه ۸۳ با امیر ارسلان مطهری برای تیم تراکتورسازی و بادر الشببی دقیقه ۶۰ بازی با خلفان مبارک الشمسی و سالم العدی دقیقه ۷۱ با یعقوب الحسینی و بادر ال اتتاس دقیقه ۹۶ با زاید العامری برای تیم الجزیره تعویض شدند.
شاگردان ساغلام با شروع نیمه دوم بازی باز مثل نیمه اول بار ها و بارها صاحب موقعیت تک به تک شدند اما به گلی دست نیافتند.
در دقیقه ۷۸ بازی، فرزاد حاتمی با ضربه سر پاس احسان پهلوان را تبدیل به گل کرد تا شاگردان ساغلام برای ادامه بازی و کسب پیروزی انگیزه بیشتری پیدا کنند اما در نهایت دو تیم به کسب تساوی رضایت دادند.
در این دیدار خلیفا مبارک و زاید العامری از تیم الجزیره و فرزاد حاتمی از تیم تراکتور سازی کارت زرد گرفتند.
تیم داوری این بازی را فومینگ به عنوان داور وسط، هو ویمینگ و وانگ دژین به ترتیب کمک داور دوم و سوم و ماشنیف دیمیتری داور چهارم و محمد باسل ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم تراکتورسازی با تساوی یک بر یک امروز مقابل تیم الجزیره با دو امتیاز همچنان در رده چهارم گروه A قهرمانان فوتبال آسیا قرار گرفت و منتظر بازی بعدی خود با تیم الاهلی عربستان ماند.

دکمه بازگشت به بالا