حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی ۱۰۳ مصدوم برجای گذاشت

ارک خبر- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در حوادث چهارشنبه آخر سال در سطح استان ۱۰۳ نفر به دلیل انفجار مواد محترقه مصدوم شدند.
حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی ۱۰۳ مصدوم برجای گذاشت
دکتر فرزاد رحمانی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۸ نفر از این تعداد در تبریز و ۵۵ نفر در شهرستان های دیگر آذربایجان شرقی مصدوم شده اند.
وی اضافه کرد: ۴۱ نفر از این تعداد بستری و بقیه به شکل سرپایی درمان شده اند، ضمن اینکه ۸۸ نفر از مصدومین آقا و بقیه خانم هستند.
وی ادامه داد: ۴۰ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی عابران و تماشاگرانی بوده اند که هیچ نقشی در بروز حوادث نداشته اند و ۶۳ نفر نیز استفاده کنندگان از مواد محترقه بوده اند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در حوادث امسال ۲ نفر قطع عضو، ۲۶ نفر دچار آسیب چشمی و بقیه دچار جراحت و سوختگی شده اند.
وی اظهار کرد: امروز انفجار مواد محترقه در شهر سهند موجب سوختگی چشم یکی از هموطنان مان شد که مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان نیکوکاری تبریز منتقل شد.
وی از قطع شدن انگشتان دست چپ یک جوان مرند و سوختگی ۵۰ درصد دو جوان ۲۰ ساله در خسروشهر به عنوان نمونه هایی از آسیب های جدی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی یاد کرد.

دکمه بازگشت به بالا