افزایش گردشگران نوروزی نتیجه تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ بود

ارک خبر- شهردار تبریز گفت: در سال گذشته تبلیغات زیادی در خصوص تبریز ۲۰۱۸ انجام گرفت که نتایج آن را در افزایش ۴۰ درصدی میزان گردشگران نوروزی شاهد بودیم.

به گزارش شهریار، مهندس شهین باهر در جلسه شورای شهر تبریز بیان کرد: افزایش ۴۰ درصدی گردشگر و همچنین پرشدن ۸۰ درصد ظرفیت هتل ها و مکان های اقامتی نشانگر اثرگذاری تبلیغات انجام گرفته حول محور تبریز ۲۰۱۸ و جذب توریست بوده است.

وی ادامه داد: مطمئنا در تابستان امسال بالای ۱۲۰ درصد ظرفیت هتل ها مسافر و توریست خواهیم داشت که این مسئله نوید گر این است که بحث گردشگری جای خود را در شهر باز می کند.

شهین باهر با بیان اینکه هم مردم تبریز و هم تمامی دستگاهها و ارگانها در عید پای کار بودند و فعالیت خوبی در استقبال از گردشگران و مهیمانان نورزی صورت گرفت، تصریح کرد: در طول ایام عید مجموعه های شهرداری فعالیت های زیادی انجام دادند و تمامی مجموعه ها در راستای تبریز ۲۰۱۸ و استقبال از میهمانان فعال بودند.

شهردار تبریز در ادامه در خصوص تصویب بودجه اظهار داشت: مسلما تعدادی از اعضای شورا که سابقه کار در شهرداری دارند، می دانند که فصل کاری تبریز چند ماه است. چون بودجه یک دوازدهم است نمی توانیم کار عمرانی و پروژه عمرانی را شروع کنیم فصل کاری ما کوتاه است. اگر قرار به بررسی تبصره های دائمی باشد زمان زیادی برای تصویب بودجه هدر می رود.

وی تاکید کرد: با بودجه یک دوازدهم نمی توانیم کار عمرانی انجام دهیم. هر ساله تبصره های دائمی به آگاهی شهروندان می رسد. به همین دلیل از شورای شهر می خواهم سریعا موضوع بودجه امسال را در شورا تصویب کنند تا بتوانیم فعالیت های عمرانی را آغاز کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا