در سال ۹۶ تحقق شاخص های اجرایی فراتر از تعهدات گازرسانی شرکت بوده است

ارک خبر- در سال ۹۶ شاخص های اجرایی اعم از اشتراک پذیری و تأمین گاز بخش های صنعتی فراتر از تعهدات گازرسانی شرکت بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۶ حدود ۵۸۷۰۰ مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که این رقم ۳۱ درصد بالاتر از تعهد شرکت در حوزه اشتراک پذیری بوده است.
سیدرضا رهنمای توحیدی افزود: این رقم اشتراک پذیری با اجرای شبکه گازرسانی به طول ۱۰۶۷ کیلومتر و نصب ۱۸۴۰۰ انشعاب تحقق یافته است.
وی با اشاره به راه اندازی گازرسانی به صنایع با مصرف نزدیک به ۱۰۸۰۰۰ مترمکعب در ساعت اظهار داشت: در سال گذشته گازرسانی به صنایع ۴۴درصد بیش از برنامه مصوب بوده است .
رهنمای توحیدی تصریح کرد: برابر مصوبه شورای اقتصادی در سال جدید نیز تأمین گاز بخش های صنعتی و تولیدی با هدف حمایت از بخش های زیرساختی استان و ایجاد ارزش افزوده در محصولات روند افزایشی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم و تداوم پروژه های فعال گازرسانی مستلزم تأمین منابع مالی می باشد، اعلام کرد: امسال با مدیریت هزینه های جاری شرکت، رعایت اصل صرفه جویی، بکارگیری پیمانکاران مجرب اجرایی و نظارت مکفی و وصول مطالبات معوق گازبها، در اجرای پروژه های گازرسانی تسریع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا