مشارکت حداکثری شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در پویش حمایت از کالای ایرانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در اصفهان خواستار شد:
مشارکت حداکثری شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در پویش حمایت از کالای ایرانی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با تقدیر از اقدامات  و فعالیت های مناسب این شرکت در کسب رتبه نخست در حجم واگذاری زمین، تعداد قرارداد و سایر شاخص های عملکردی، خواستار حضور پر رنگ و نقش موثر شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در پویش حمایت از کالای ایرانی شد.
به گزارش  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، عزیز محمدی استان اصفهان را یکی از صنعتی ترین استان های کشور دانست که اجرای مناسب پویش حمایت از کالای ایرانی می تواند نقش بسیار پر رنگی در حمایت از تولید و اشتغال استان و کشور ایفا نماید.
وی در ادامه با بیان برخی از مشکلات سازمان های توسعه ای مانند سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بر ضرورت اصلاح ساختار و قوانین مرتبط با این سازمانهای توسعه ای به منظور ارائه خدمات مطلوب به بخش های مولد و صنعتی کشور تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال و اجرای قانون اصل ۴۴ کشور، حوزه صنایع کوچک را یکی از رسالت های اولویت دار این شرکت عنوان و تصریح کرد:
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرکهای استانی باید کاتالیزوری برای ارتباط میان کار آفرینان و صاحبان سرمایه با سارمایه گذاری ها در بخش های تولیدی و صنعتی باشد.
وی در ادامه با حضور در شهرکهای صنعتی مورچه خورت و فناوری با جمعی از صنعتگران این شهرکها دیدار و گفت و گو و از واحدهای صنعتی صنایع مس قائم، کارخانه های گروه صنعتی انتخاب، گروه صنعتی گیتی پسند، کیسه بافی هشت بهشت اصفهان ، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مورچه خورت و همچنین شهرک فناوری و ساختمان مرکز خدمات کسب و کار بازدید نمود

دکمه بازگشت به بالا