تأکید معاون استاندار اصفهان بر هماهنگی دستگاه های اجرایی در خط دو مترو

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تأکید معاون استاندار اصفهان بر هماهنگی دستگاه های اجرایی در خط دو مترو

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: برای اجرای خط دوم مترو لازم است دستگاه های اجرایی مربوط، هماهنگی های لازم را داشته باشند چراکه در اجرای این پروژه، جابه‌جایی برخی تأسیسات شهری را شاهد خواهیم بود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی مقدس‌زاده در حاشیه بازدید از ایستگاه عاشق آباد خط دو مترو و حضور در جلسه هیات مدیره مترو قطار شهری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه در خصوص عوامل مؤثر در روند اجرای خط دوم مترو تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد هماهنگی لازم میان دستگاه‌های اجرایی برای جا به جایی تأسیسات شهری و فاضلاب انجام شود.
وی با بیان اینکه اکنون بستر لازم برای اجرای خط دوم مترو فراهم شده است، اظهار امیدواری کرد: با تخصیص بودجه و تأمین مالی به موقع، این طرح طبق برنامه زمانبندی پیشرفت خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان این که همه مشکلات پیشین قطار شهری به مسایل مالی برنمی‌گردد، تأکید کرد: لازم است طرح در مسیر تعیین و طراحی شده خود اجرا شود و با هماهنگی بین دستگاهی، مشکلات به کمترین میزان خود برسد. چراکه برخی مسایل مانند جا به جایی تأسیسات شهری در چنین پروژه هایی،  موضوعی غیرمتعارف و غیر قابل پیش‌بینی نیست و فقط به هماهنگی نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا