نگاه نواندیش و ایجاد فرصت های مهارت آموزی برای جوانان جویای بکارتوسط بخش غیردولتی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:
نگاه نواندیش و ایجاد فرصت های مهارت آموزی برای جوانان جویای بکارتوسط بخش غیردولتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی طی نشستی با رؤسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد شهر اصفهان، رییس هیأت مدیره کانون، رییس و کارشناسان اداره آموزشگاههای آزاد استان، ضمن تبریک سال نو بر نگاه نواندیش و ایجاد فرصتهای جدید اقتصادی و مهارت آموزی برای جوانان جویای بکار با مشارکت بخش غیردولتی تأکید کرد.
ابوطالب جلالی در این نشست از خدمات ارزشمند و اثربخش رؤسای هیأت مدیره انجمن های صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد شهر اصفهان در سال ۱۳۹۶ قدردانی کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال ۱۳۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تأکید ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص مردمی کردن آموزشها و مشارکت فعالان و متخصصین و توجه ویژه به نقش مهارت آموزی و تأثیر آن بر تولید ملی مباحثی را بیان نمود.
وی ضمن بیان اینکه انجمن ها در بخش غیردولتی به عنوان تصمیم سازان در کنار مجموعه دولتی کارگشا هستند افزود: حضور بخش غیردولتی در بخشهای اقتصادی، کشاورزی، صنعت و خدمات باعث ایجاد شغل برای ۲۲ میلیون نفر می شود این درحالی است که در بخش دولتی کمتر از ۳ میلیون نفر به اشتغال می رسند.
در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبادل نظر با رؤسای هیأت مدیره انجمن های صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد شهرستان اصفهان در خصوص رفع مشکلات و موانع آنان طبق قوانین قول مساعد داد.
جلالی گفت: امیدواریم در سال ۱۳۹۷ با نگاه جامع الاطرافی، سرمایه گذاری بهینه، ریسک پذیری، انگیزه و علاقه با مشارکت بخش غیردولتی گامهای مؤثرتری در ایجاد تنوع و ارتقاء مشاغل برداریم.
دهقان رییس هیأت مدیره کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای استان در خصوص همکاری انجمن ها و کانون، تبیین اهداف و برنامه های کانون در سال جدید، مطالعه تغییرات جدید در دستورالعمل ها و شیوه نامه ها در جهت رونق هرچه بیشتر آموزشگاهها و … مطالبی را عنوان نمود.
در ادامه حسین مصلی نژاد رییس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی استان در مورد شناخت ظرفیت ها و پتانسیل انجمن های صنفی و توانمندیها و توانایی مطالبه گری، ارتباط هرچه بیشتر انجمن ها با کانون، تلاش و پیگیری های مستمربخش غیردولتی در اجرای تفاهم نامه ها به ویژه تفاهم نامه با کمیته امداد در خصوص کیفیت بخشی و تنوع به آموزش ها در جهت ایجاد اشتغال پایدار مباحثی را بیان نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا