همزمان با میلاد منجی عالم بشریت و در آستانه هفته هلال احمر انجام شد/ ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به محمود آباد بهره مند شدند .

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همزمان با میلاد منجی عالم بشریت و در آستانه هفته هلال احمر انجام شد/ ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به محمود آباد بهره مند شدند .

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت : همزمان با میلاد منجی عالم بشریت و در آستانه هفته هلال احمر و با هدف ارتقاء سطح سلامت خانواده ها، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به منطقه محمود آباد اعزام شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ شهریار انصاری با بیان این خبر اظهار داشت : به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با حضور پزشکان داوطلب، سلامت یاران و داوطلبان، کاروان سلامت این جمعیت به منطقه محمود آباد اعزام شد .

وی تصریح کرد : در این کاروان جمعا نفر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از ساکنین این منطقه از خدمات رایگان پزشکی و مشاوره ای هلال احمر شهرستان اصفهان بهره مند شدند .

انصاری در این زمینه با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر از مردم منطقه توسط پزشکان داوطلب ویزیت رایگان شدند افزود : همچنین در قالب این کاروان سلامت، تست قند و کنترل فشار خون به تعداد ۸۰۰ نفر، آموزش تغذیه سالم به بیش از ۶۰۰ نفر، آموزش و پیشگیری از بیماری های شایع زنان به تعداد ۲۵۰ نفر وغربالگری سینه به تعداد ۳۰۰ نفر صورت گرفت .

انصاری در ادامه با بیان اینکه به تعداد ۴۰۰ نفر خدمات توانبخشی و حرکات اصلاحی و غربالگری صافی کف پا در قالب این کاروان صورت گرفت یادآور شد : همچنین  سیب سلامت و بسته های بهداشتی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند توزیع شد .

گفتنی است در قالب این کاروان ، بانک امانات تجهیزات پزشکی خانه داوطلب این منطقه به همت خیر و داوطلب جمعیت هلال احمر اصفهان به ارزش ۳۵ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا