برگزاری المپیاد ورزشی در رشته‌های مختلف درتبریز

ارک خبر- المپیاد ورزشی تبریز در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در کنفراس خبری المپیاد ورزشی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: تبریز به عنوان شهر قدیمی سابقه خوبی در ورزش دارد و براساس قدمت تبریز برنامه‌ای تحت المپیاد ورزشی برنامه‌ریزی کردیم که در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز مسابقات ورزش به صورت المپیاد برگزار کنیم و هدف تشویق و انگیزه دادن به شهروندان شهر تبریز برای مسابقات ورزشی به صورت غیر حرفه‌ای بوده که نشاط و سلامتی را برای شهروندان شهر تبریز به ارمغان خواهد آورد.

رحیمی افزود: اولین مسابقات المپیاد به فوتسال جام رمضان اختصاص دارد که سایر رشته‌ها نیز بعد از ماه رمضان در رده آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از افتتاح المپیاد ورزشی تبریز به صورت رسمی خبر داد و گفت: مشعل مسابقات ۲۵ اردیبهشت روشن شده و مسیر ابوریحان تا سازمان ورزش حمل شده و رسماً این مسابقات آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: در مسابقات جام رمضان هیچ مبلغی به عنوان ورودی دریافت نخواهد شد و بهترین امکانات سازمان ورزش شهرداری در اختیار تیم‌های حاضر در مسابقات خواهد بود و لباس ورزشی تیم‌های شرکت‌کننده و جوایز مسابقات را نیز تأمین کرده و علاوه بر آن استعداد‌های حاضر در این مسابقات را نیز شناسایی خواهیم کرد.

رحیمی افزود: برای بانوان نیز در رشته‌های والیبال، فوتسال و شطرنج مسابقاتی را برگزار کرده همچنین مسابقات بومی محلی نیز در رشته‌های طناب‌کشی، دارت، هفت سنگ و … در بین شهروندان اشاعه داده و تلاش خواهیم کرد که نقش ورزش در زندگی شهروندان تبریز را پررنگ‌تر کنیم.

وی گفت: برآورد ما حضور بالای ۶۰۰ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان است و امیدواریم در سایر رشته‌ها نیز استقبال شده و قطعاً از خروجی المپیاد استفاده کرده و در رده‌های مختلف از بازیکنان شناسایی شده در تیم‌های ورزشی خود بهره خواهیم برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا