قدرت دفاعی ایران مانع هر تهدیدی است

ارک خبر- رییس ستاد کل نیروهای مسلح امنیت پایدار و قدرت دفاعی بالای جمهوری اسلامی را مانع هر تهدیدی دانست و گفت: هماهنگی نیروهای مسلح در مرزهای کشور به ویژه در خوزستان امنیت پایداری را در مرزها برقرار کرده و مردم نگران هیچ تهدید نباشند.
قدرت دفاعی ایران مانع هر تهدیدی است
به گزارش ایرنا سرلشکر محمد حسین باقری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: می توان به مردم این تضمین را داد که نیروهای مسلح در تمامی ابعاد ماموریت های خود را به خوبی انجام داده و هیچ تهدیدی ما را نگران نمی کند.
وی افزود:نیروی انتظامی خوزستان جزو نیروهای موفق کشور بوده و در ابعاد مختلف ماموریت های راهور، آگاهی، امنیت و به ویژه در بحث اغتشاشات به خوبی انجام وظیفه کرده است.
وی گفت: تاکنون کشفیات خوبی در زمینه مواد مخدر و سرقت ها در خوزستان صورت گرفته و یگان های ویژه نیروی انتظامی به عنوان یگان های زبده امنیتی کشور در این استان از آمادگی بالایی برخوردار است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی کشور رویکرد کاملا مردمی داشته و به صورت هماهنگ با تمامی مسئولان و مردم در حرکت است.
وی بیان کرد:نیروی انتظامی در خوزستان با سپاه ،ارتش ، وزارت اطلاعات و استانداری هماهنگی بالایی دارد و ماموریت های خود را با تکیه بر این هماهنگی به خوبی انجام می دهد.
سرلشکر باقری همچنین به برنامه های سفر سه روزه خود به خوزستان اشاره کرد و گفت: برنامه ها و بازدیدهای خوبی در این سه روز از یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتیم و ملاقات های مفیدی نیز با نماینده ولی فقیه و استاندارخوزستان و سایر مقامات این استان داشتیم.
وی افزود: در این سفر تصمیماتی در جهت تقویت نیروهای مسلح در خوزستان گرفته شد و امید می رود ماموریت ها با توان بیشتری انجام شود.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص آخرین وضعیت مرزهای خوزستان گفت: باتوجه به بازدیدهایی که در این سه روز از واحدهای مرزبانی خوزستان داشتیم، وضعیت مناسبی را در مرزهای استان از نظر مراقبت و دفاع مشاهده کردیم.
وی بیان کرد: مرزبانی وظیفه دفاع از مرزها را بر عهده دارد و در بخش هایی که احتمال تهدید نظامی باشد، ارتش و سپاه در کنار مرزبانی و دریابانی حضوری موثر دارند و می توان گفت که در این مرزها تدابیر دفاعی بالایی وجود دارد.
سرلشکر باقری گفت:هم اکنون قاچاق سلاح و مواد مخدر در خوزستان کاهش یافته و کشفیات نیز افزایش پیدا کرده است.
وی در ادامه اظهار کرد: خوزستان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های اقتصادی است و از منابع طبیعی مطلوبی برخوردار است.
وی گفت: آرامش، امنیت و قطب اقتصادی بودن، خوزستان را به یکی از استان های مهم در زمینه سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
سرلشکر محمد حسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا روز سه شنبه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه و ناجا خوزستان، با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان،از نزدیک از دستاوردهای جدید ناجا و کشفیات تازه در این استان دیدن کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا