برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فضای سبز خانگی با تأکید بر بحران آب

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

۲۳ اردیبهشت

 

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فضای سبز خانگی با تأکید بر بحران آب

کارگاه آموزشی مدیریت فضای سبز خانگی با تأکید بر بحران آب با دو محور معرفی گیاهان مقاوم به کم آبی و استفاده از آب های خاکستری، با حضور متخصصان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان و همزمان با نمایشگاه گل و گیاه، برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در این باره گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی شهروندان به ویژه در شرایط فعلی بحران آب، برگزار می‌شود و بر دو موضوع آشنایی خانواده ها با گیاهان مقاوم به کم آبی و مفهوم آب خاکستری تأکید دارد.

فروغ مرتضایی نژاد افزود: با توجه به این که ایجاد فضای سبز پایدار و مبتنی بر کاربرد گیاهان مقاوم با نیاز آبی کم و همچنین استفاده از آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز منازل، راهکار مهم و حیاتی برای عبور از بحران کم آبی است، در این کارگاه آموزشی تلاش می شود خانواده ها و شهروندان را در این خصوص مطلع و آگاه کرده و مشارکت بیشتر و بهتر آنان را در موضوع کم آبی جلب کنیم.

گفتنی است کارگاه آموزشی مدیریت فضای سبز خانگی با تأکید بر بحران آب همزمان با هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان دارویی از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روز ۲۶ اردیبهشت ماه در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

حضور در این کارگاه، برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا