بوستان ولایت ساری میزبان کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸

ارک خبر- کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ ضمن بازدید از بوستان ولایت بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور، برای شهروندان ساروی به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ با حضور هنرمندان آذربایجانی در بوستان ولایت ساری برای شهروندان ساری به اجرای برنامه پرداختند.

کاروان گردشگری تبریز ۲۰۱۸ در آمفی تئاتر روباز بوستان ولایت و با حضور پرشور شهروندان و نیز جمعی از مسئولان به اجرای برنامه های متنوع پرداخت.

در این برنامه ضمن برگزاری موسیقی محلی اذری و مازندرانی ، برای اشنایی بیشتر با فرهنگ بومی و محلی اذربایجان بازارچه سوغات و صنایع دستی برپا گردید.

اتوبوس گردشگری با هدف معرفی تبریز پایتخت گردشگری اسلامی ۲۰۱۸ و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی تبریز و استان، برنامه های متعددی را در مراکز استان ها برگزار کرده اند.

نادر مصطفایی، کارشناس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بیان کرد: این کاروان با شعار ایران فراتر از انتظار و با دعوت از اقوام مختلف میهن اسلامی در ۵ اردیبهشت ماه سال جاری با دستور رئیس جمهور کار خود را اغاز کرد که شهر ساری ایستگاه دوازدهم آن است .

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ عنوان کرد: هدف این کاروان نیز شناساندن پتانسیل ها و ظرفیت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی و غربی و به ویژه تبریز است.

مصطفایی در خاتمه افزود: امیدورایم مردم ساری نیز شهرهای استانهای آذربایجان شرقی و غربی را در لیست گردشگری خود قرار دهند تا ما افتخار میزبانی ان ها را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا