دیدار مهندس حیدری زاده با دکتر مهر علیزاده استاندار اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دیدار مهندس حیدری زاده با دکتر مهر علیزاده استاندار اصفهان

مهندس حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان  به همراه جمعی از مدیران این مجموعه در محل دفتر دکتر محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان  حضور یافته و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ،در ابتدای این دیدار مهندس حیدری زاده یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز را بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی دانست و ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای مخابرات منطقه اصفهان در سال ۱۳۹۷ گفت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در استان  و با تاکید بر ضرورت توجه به زیرساخت ها برای توسعه گردشگری گفت : توسعه زیرساخت های مخابراتی در توسعه گردشگری نیز نقش بسزایی خواهد داشت.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان  در این دیدار بر آمادگی مخابرات در تامین زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز شهر هوشمند و اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه فیبر نوری تاکید کرد.
در ادامه دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: اصفهان از تجهیزات و زیرساخت های خوبی در زمینه های ارتباطی برخوردار است و باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی در استان در جهت تحقق ایجاد نخستین شهر هوشمند در کشور گام برداشت.
وی افزود: ایران جزو کشورهای پیشتاز و پیشگام در زمینه های علمی و فناوری بوده و هست و مدیریت استان آماده ی هرگونه همکاری در جهت ارتقاء و تقویت بیشتر زیرساخت های ارتباطی در استان است.
استاندار اصفهان با تاکید بر مکانیزه نمودن فعالیت ها، دولت الکترونیک و تسهیل تجارت علمی گفت: در خصوص تجهیز نمودن کسب و کار به فناوری و ایجاد شهر هوشمند ، زیرساخت های لازم موجود است و باید با یک همت عالی در جهت تحقق این امر اقدام نمود.

مهرعلیزاده با اشاره به تاکید مدیریت استان بر افزایش سرمایه گذاری در بخش هتل سازی، توسعه فرودگاه و …، افزود: باید شرایطی فراهم شود که گردشگران از استانداردهای ارتباطی و اینترنتی برخوردار باشند.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان باید بعنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، افزود: باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی وجود دارد به این سمت حرکت کنیم.
استانداراصفهان با بیان اینکه نباید نقطه کور ارتباطی و عدم پوشش شبکه در شهر اصفهان وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر در این خصوص درخواست هایی وجود داشته باشد ، استانداری آماده ی همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه ها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز در این دیدار اظهارداشت: استان اصفهان در زمینه زیرساخت های فناوری جزو استان های پیشرو می باشد و همراهی و هماهنگی خوبی با مجموعه استانداری وجود دارد که باید در زمینه کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد و این زیرساخت ها می تواند خواسته های ما را در استان برآورده نماید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا