سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز باید بر اساس قوانین خاص ایجاد شود/ در مورد بودجه شهرداری تصمیم گیرنده هیأت تطبیق است نه فرماندار

ارک خبر- فرماندار تبریز گفت: بودجه شهرداری تبریز پس‌ ازانجام ملاحظات انجام‌شده توسط هیأت تطبیق و با حضور تیم امور مالی شهرداری در دو نشست پس از بررسی‌های انجام‌شده بودجه اعلامی تصویب و همراه با ملاحظات به شورا اعلام شد.
علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین وضعیت بودجه شهرداری تبریز اظهار داشت: بودجه شهرداری تبریز ۲ هزار و ۷۷ میلیارد تومان بودجه در شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال‌شده بود که پس‌ از انجام ملاحظات انجام‌شده توسط هیأت تطبیق و با حضور تیم امور مالی شهرداری در دو نشست پس از بررسی‌های انجام‌ شده بودجه اعلامی تصویب و همراه با ملاحظات به شورا اعلام شد.

وی در خصوص بحث بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز افزود: بحثی که با شهرداری وجود دارد در حوزه ایجاد و تشکیل سازمان‌ها بوده که آن‌هم شرایط قانونی خاصی دارد و باید بر اساس آن ایجاد شود.

فرماندار تبریز ادامه داد: ما گفته‌هایی که در خصوص بحث بودجه سازمان‌ها مطرح‌ شده، صحیح نبوده و بحث بودجه سازمان‌ها در کل بودجه پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین اینکه گفته می‌شود، فرمانداری تائید نکرده صحیح نیست و فرماندار شخصاً تصمیم‌گیرنده نیست، چراکه این موضوعات توسط هیأت تطبیق متشکل از فرماندار تبریز و رئیس شورای اسلامی استان و رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان تبریز بررسی و پس‌از آن اعلام نتیجه انجام می‌شود.

راستگو بیان کرد: در این نشست‌ها فرماندار تبریز نه از جایگاه فرماندار بلکه از جایگاه رئیس هیأت تطبیق نظراتی را اعلام می‌کند که حاصل تصمیم تیم سه نفره بوده و در قانون نیز این موضوع پیش‌بینی‌شده است.

دکمه بازگشت به بالا