معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام ۴۵ عملیات امدادی و امدادرسانی به ۹۸ نفر طی هفته گذشته خبر داد .

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون  امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام ۴۵ عملیات امدادی و امدادرسانی به ۹۸  نفر طی هفته گذشته خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان اصفهان ؛ داریوش کریمی به گزارش از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان در هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت طی هفته گذشته ۴۵ عملیات امداد و نجات انجام داده‏اند و بر این اساس به ۹۸ تن از هموطنان امدادرسانی شده است.

کریمی تصریح کرد : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات ۴۱ نفر در عملیات نجات و رهاسازی‌ شدند که از این میان ۳۲ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۹ نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود :  تعداد ۴۷تیم عملیاتی و ۱۳۶  نیروی عملیاتی، با مجموع  ۴۴ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های یاد شده حضور داشته‌اند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی پنجم لغایت دوازدهم خردادماه سال ۹۷ اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۱ حادثه جاده ای ،۱۲ حادثه شهری ،۸ مورد خدمات حضوری و ۳ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۱حادثه کوهستان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا