اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل فقط از شهرستانهای شمالی استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

آمادگی ناوگان حمل ونقل مسافر برای اعزام زائرین حرم امام خمینی(ره)
اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل فقط از شهرستانهای شمالی استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ، حسین بیغمیان رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : به دلیل فاصله زمانی و مصادف شدن سالگرد رحلت بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) با ماه مبارک رمضان اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) از مرکز استان انجام نخواهد شد .
بیغمیان افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام زائران جهت شرکت در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) فقط از شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل ، نطنز و اردستان انجام خواهد شد .
وی گفت : ناوگان حمل و نقل مسافر استان اصفهان ۵۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته است که از شهرستان کاشان ۲۵ دستگاه ، شهرستان آران و بیدگل ۱۸ دستگاه ، شهرستان اردستان ۵ دستگاه واز شهرستان نطنز نیز ۴ دستگاه برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل اختصاص یافته است .
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطر نشان کرد : زائران روزه دار پس از اقامه نماز ظهر به سمت مرقد مطهر اعزام و پس از پایان مراسم و صرف افطاری به سمت شهرهای خود رهسپار می شوند.
لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در شهر اصفهان یکشنبه ۱۳خرداد از ساعت ۹ صبح در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا