سارقان میلیاردی منازل غرب اصفهان دستگیر شدند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

سارقان میلیاردی منازل غرب اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل که در منطقه غرب شهر “اصفهان” سرقت می‌کردند و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “سعید سلیمیان ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در منطقه غرب شهر “اصفهان” ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیرشده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت یک میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی با همدستی فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ سلیمیان از دستگیری همدست سارق خبر داد و اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۲ متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه این فراد خانه‌های خالی از سکنه و فاقد تجهیزات پیشگیری از سرقت را شناسایی و سرقت می‌کردند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از نگهداری اموال باارزش و وجوه نقد در منزل خودداری کنید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا