سهم ۷۵ هزارتومانی نیازمندان از فطریه اصفهانی‌ها

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد

سهم ۷۵ هزارتومانی نیازمندان از فطریه اصفهانی‌ها

سهم هر خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از فطریه جمع‌آوری‌شده در استان به طور میانگین ۷۵ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد گزارشی از جمع‌آوری فطریه در استان اصفهان ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد در ایام با سعادت عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطره و کفارات مردم مؤمن اصفهان در بیش از هزار نقطه در سرتاسر استان فعال بودند، گفت: جمع‌آوری فطریه و کفاره در استان اصفهان کماکان ادامه دارد.

شیران با اشاره به جامعه ۱۰۰ هزار خانواری تحت حمایت کمیته امداد اصفهان گفت: این خانوارها جمعیتی نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر را شامل می‌شوند که سهم هر خانوار از فطریه جمع‌آوری‌شده امسال ۷۵ هزار تومان است.

وی از رشد نزدیک به ۳۰ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته سهم هر خانوار از زکات جمع‌آوری‌شده به طور میانگین ۶۰ هزار تومان بود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: فطریه جمع‌آوری‌شده بلافاصله پس از جمع‌آوری به‌حساب نیازمندان تحت حمایت این نهاد در همان محل واریز می‌شود.

وی درباره کفارات جمع‌آوری‌شده گفت: کفاره عمد و غیر عمد باید به مصرف نان نیازمندان برسد که این مبالغ به شکل آرد، نان، ماکارونی و حواله خرید نان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

شیران پرداخت فطریه برای آن دسته از همشهریانی که تاکنون موفق به پرداخت نشده‌اند را امکان‌پذیر دانست و گفت: این عزیزان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در محل زندگی خود، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، استفاده از تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و یا مراجعه به تارنمای emdad.ir اقدام به پرداخت فطریه خود کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا