خوراسگان صاحب سینما می شود/ساعت کار مترو تا ساعت ٢٢ افزایش یافت

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

خوراسگان صاحب سینما می شود/ساعت کار مترو تا ساعت ٢٢ افزایش یافت

 

شهردار اصفهان گفت: تمام مناطق ۱۵ گانه به خصوص بخش های محروم شهر صاحب سینما می شوند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی افزود: برای اولین بار در شهرداری منطقه ۱۵ (خوراسگان) با حوزه هنری قرارداد احداث و  تجهیز یک سالن سینما منعقد شده است و به زودی عملیات اجرای این پروژه آغاز می شود.

وی با بیان این که عمده سینماهای شهر اصفهان در محور چهارباغ متمرکز شده است، اذعان داشت: مدیریت شهری اصفهان درصدد است در تمام مناطق شهر به خصوص بخش های محروم شهر به صورت سرمایه گذاری و مشارکتی سینما احداث کند.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره برداری رسمی فاز سه خط یک مترو اصفهان با حضور معاون اول رییس جمهور در روز سه شنبه هفته گذشته، تصریح  کرد: در حال حاضر سرفاصله زمانی حرکت قطار شهری هر ۱۵ دقیقه از ایستگاه قدس تا صفه است که در نظر داریم با اضافه کردن تعداد رام‌ها سرفاصله زمانی حرکت قطار را به ۱۰ دقیقه کاهش دهیم.

وی ادامه داد: قطار شهری اصفهان روزانه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ شب به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این زمان از امروز تا ساعت ۲۲ افزایش پیدا کرد.

نوروزی تاکید کرد: با توجه به این که مدیریت شهری به وعده  خود در زمینه بهره برداری خط یک به صورت کامل عمل کرده لازم است شهروندان از مترو به عنوان وسیله حمل و نقل پاک، ایمن و راحت استفاده کنند.

وی به امضای تفاهم‌نامه‌ تسهیلات حمل و نقلی برای خرید ۵ هزار پاکرو در شهر اصفهان اشاره و بیان کرد: شهروندان می توانند انواع محصولات از جمله دوچرخه، دوچرخه برقی و موتورهای برقی را با یارانه دولتی و وام قرض الحسنه خریداری کنند که با این اقدام شاهد کاهش ترافیک و آلودگی  هوا خواهیم بود.

شهردار اصفهان از راه اندازی خط جدید سامانه اتوبوس های تندرو یا BRT در شهر اصفهان به مناسبت میلاد حضرت امام رضا(ع) خبرداد و گفت: با بهره برداری از این خط شهروندان می توانند به راحتی و آسان تر در شهر اصفهان تردد کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا